Slider

Viziune

Ceea ce particularizează această școală este viziunea fondatorilor asupra educației. Zeppelin Schule nu este doar o școală cu predare în limba germană ci un mediu în care copilul deprinde și învață să prețuiască valorile general umane, un loc în care formarea lui ca spirit liber și autonom, cu respect de sine și față de ceilalți sunt achizițiile de care va beneficia pe tot parcursul vieții.

Acestea îl vor conduce pe copil către o atitudine coerentă față de sine și față de societate. Dezvoltarea personală a fiecărui elev este scopul primordial al școlii, dublat de deprinderea limbii germane de la profesorii nativi care îl însoțesc pe tot parcursul său școlar

Principiile Zeppelin Schule

Principiile Zeppelin Schule sunt inspirate din filosofia lui Kurt Hahn, ale cărui principii educaționale bazate pe respect, decență și sens moral au avut o influență semnificativă în multe dintre instituțiile prestigioase de educație din înteaga lume. El este cel care a fondat Schule Schloss Salem, o școală veche, de elită din Germania. Zeppelin Schule s-a inspirat din filosifia lui Kurt Hahn, dar a adaptat-o nevoilor copiilor din România.

ZEPPELIN PRIMAR

Odată cu clasa a Va, elevii trec de la un singur învățător la predarea prin mai mulți profesori, ce au fiecare exigențe și stiluri diferite, fiecare în domenii foarte diferite. Pentru a înțelege evoluția fiecărui elev în fiecare disciplină în parte, profesorii monitorizează și discută prestația individuală a copiilor în fiecare săptămână.
Metoda de predare evoluează treptat, de la cea narativă spre cea structurală, în paralel cu evoluția cognitivă a copiilor și a capacității lor de abstractizare.
Copiii sunt încurajați să învețe prin auto-descoperire, fie în clasă, fie în afara ei, în natură în orele de biologie, în muzee în orele de istorie sau pe teren în orele de geografie.

ZEPPELIN GIMNAZIAL

Odată cu clasa a Va, elevii trec de la un singur învățător la predarea prin mai mulți profesori, ce au fiecare exigențe și stiluri diferite, fiecare în domenii foarte diferite. Pentru a înțelege evoluția fiecărui elev în fiecare disciplină în parte, profesorii monitorizează și discută prestația individuală a copiilor în fiecare săptămână.
Metoda de predare evoluează treptat, de la cea narativă spre cea structurală, în paralel cu evoluția cognitivă a copiilor și a capacității lor de abstractizare.
Copiii sunt încurajați să învețe prin auto-descoperire, fie în clasă, fie în afara ei, în natură în orele de biologie, în muzee în orele de istorie sau pe teren în orele de geografie.